BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, April 9, 2011

muka ku tmpt cerite masalah..hahaha..^_^


assalamualaikum

hai..ermm..muke ku nie mcm muke seorang kaunselor ea?
heheh..**berangan
tp xslh kn...hahaha...dh mula lah nk lebih2...
huhahaha...

asal cerite mcm nie..xtau lah knp kn..saya xmintak tuk di ceritakan..tp..mgkn sbb sy nie muka
baik lah kate kan..haha...
ramai gak lah bercerita pada saya..
best~
dpt dgr mcm2 cerite owg..
so..kte jadi kan perkara 2 satu pengalaman bg kite jgk..
tol x...

saya rase kan..saya kne letak sign bord kt setiap baju saya lah..
haha...
mam nie ha... **e-aduan**

haha..giler...




tp..saya xkisah..yang penting semua kawan2 saya happy-happy selalu..
mcm kartun yang kt atas tu..
haaa..
kn bgs mcm 2...
~senyum selalu~
bak kate org terenggnu...hehe..(nk jugk ckp 2)

~senyum sokmo!!~

haaa...2 dia...
yg penting aper??
bkn kerjasama ea..dh xlaku..haha..

smile!!!

tu lah ayat yang kite cari2..
hehe..dh boleh gnti DJ radio kt suria FM 2..
ermm..caper ea..haa..ingt dh**halim othman** :p



eeiieee~ comey kan kucing nie..cian dier...tergantung2..
xdew cape nk tolong dier..huhu..tolong lah dier.. T_T

ermm..sbnrnyer nk citer..lau kwn 2..
kte kne tolong dier..walau pe pun..
tp,kne ikut gk..andai kite mampu tau pun x tuk bantu..
lau x..kte bantu lah dgn seadanye...

saya sayang dengan setiap kawan2 saya..xkire lah..yang dew kt jengka dulu time
dip..or skrg yg berada di segamat johor..

saya sayang semua kawan2 saya..
terutama myBFF and shbt2 saya.. ^_^

sayang sgt2 kt kowng~



haa..mcm bee kt atas nie..give me a hug!!
hehe..
**alamak sejak bile lak ku ske hug2 nie...**
hahaa...

k la..later ea..

must do my asgmnt T_T

time to go~tata... -_-"

wa'alaikumsalam

No comments: